Je registrace povinná?

Ne, nákup lze nově realizovat i bez registrace.

 

Do kterých všech států zasíláte zboží?

Standardně se zboží zasílá v rámci ČR a SR, po předchozí emailové domluvě není problém zaslat zásilku i do jincých zemí, ceny dopravy jsou mimo ČR a SR individální dle cílové destinace.

 

Potvrzujete objednávky emailem?

Ano,  každý zákazník obdrží potvrzení své objednávky spolu se stavem objednávky.

 

Je možné sledovat stav objednávky?

Ano, náš eshop je navržen tak, že každý zákazník může sledovat stav své objednávky a pro svůj absolutní přehled. Každý registrovaný zákazník též může sledovat historii svých uskutečněných objednávek.

 

Je možné u Vás objednat zboží i jiným způsobem?

Ano, pokud Vám nevyhovuje objednávání přes eshop, můžete u nás objednat zboží i emailem, telefonicky nebo přes náš Facebook Ochudíte se tím o možnost sledovat stav objednávky a vést si historii objednávek.

 

V seznamu zboží nemohu nalézt požadované zboží?

Pokud nenajdete to co byste potřebovali neváhejte a dejte nám o tom vědět, zboží můžeme objednat a třeba už je v té době někde na cestě.

 

Jaká je standardní úložní doba zásilky na poště?

Pošta má uloženu zásilku max 15 dnů po té ji automaticky vrací odesílateli. Nenechávejte tedy vyzvednutí své zásilky na poslední chvíli.

 

Jak provést platbu předem na účet?

Pokud se rozhodnete zboží zaplatit předem na náš účet, je postup následující:

Částku za zboží pošlete na náš bankovní účet

Číslo účtu: 670100 - 2211770602 / 6210 vedený u mBank

Var. symbol = číslo objednávky

 

Pokud posíláte platbu ze zahraniční údaje jsou následující:

IBAN: CZ78 6210 6701 0022 1177 0602

BIC: BREXCZPPXXX

 

Mám problém se zobrazením Vašeho eshopu, co mám dělat?

Pokud se Vám naše stránky nezobrazují korektně, je většinou problém ve staré verzi Vašeho internetového prohlížeče.  Pokud by Vám nepomohla aktualizace prohlížeče je chyba u nás nebo na straně našeho webhostingu, v těchto případech nás prosím kontaktujte ke zjednání nápravy.