Ceny na eshopu se zobrazují v EUR a chci je v Kč nebo opačně.

Pokud se vám zobrazují ceny v EUR a chcete je v Kč nebo obráceně tak v záhlaví (vlevo nahoře) je přepínač měn € / Kč.

 

Jak vrátit nevhodné zboží?

To že se nepodaří vybrat vhodný obleček se občas stane. Postup se liší podle toho jaký způsob dodání jste zvolili:

 

1) dopravce kurýr nebo Zásilkovna - součástí balíčku je samolepka, zboží stačí zabalit, nalepit na něj samolepku a odnést balíček na libovolné podací místo zásilkovny (kompletní seznam míst pro ČR naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky a pro SR naleznete zde https://www.zasielkovna.sk/pobocky ). 

 

2) dopravce - Česká pošta - zásilku prosím pošlete na adresu Radek Štěpánek, Lány na Důlku 94, 530 02 Pardubice

 

Jak zjistím, kde je moje objednané zboží?

V emailu o odeslání zboží zasíláme odkaz na sledování cesty konkrétní zásilky, proklikem z emailu zjistíte kde zásilka je. 

 

Jaká je standardní úložní doba zásilky?

  • Pošta má uloženu zásilku max 15 dnů po té ji automaticky vrací odesílateli.
  • Zásilkovna má úložní dobu 7 dnů (dá se na požadavek příjemcem prodloužit) a v prosinci ji obvykle zkracuje na 5 dnů

Nenechávejte tedy vyzvednutí své zásilky na poslední chvíli.

 

Je možné objednat zboží i jiným způsobem?

Ano, pokud Vám nevyhovuje objednávání přes eshop, můžete u nás objednat zboží i emailem, telefonicky nebo přes náš Facebook. 

Pak je třeba uvést  minimálně následující údaje: 

  • vaší identifikaci - jméno, příjmení, adresa, telefon, email
  • přesný název zboží a množství
  • způsob dopravy - viz možnosti https://www.obleckypropsy.cz/doprava/
  • způsob platby - převodem, dobírka

V případě nejasností vás budme kontaktovat.  

 

V seznamu zboží nemohu nalézt požadované zboží?

Pokud nenajdete to co byste potřebovali neváhejte a dejte nám o tom vědět, zboží můžeme objednat a třeba už je v té době někde na cestě.

 

Do kterých všech států zasíláte zboží?

Standardně odesíláme ČR a SR, po předchozí emailové domluvě není problém zaslat zásilku i do jiných zemí EU i do USA, ceny a formu dopravy upřesníme na dotaz.

 

Mám problém se zobrazením Vašeho eshopu, co mám dělat?

Pokud se Vám naše stránky nezobrazují korektně, je většinou problém ve staré verzi Vašeho internetového prohlížeče.  Pokud by Vám nepomohla aktualizace prohlížeče je chyba u nás nebo na straně našeho webhostingu, v těchto případech nás prosím kontaktujte ke zjednání nápravy.